- Prasa »
MODA W POLSCE 1.2015
Shopping Experienceczyli doświadczenia zakupowe klientów.Jak wpływają na sprzedaż i proces kreowania palcówek handlowych?Oprócz indywidualnych i niestandardowych rozwiązań w zakresie projektowania i wyposażenia sklepów, o których pisałem w poprzednim numerze, warto również wspomnieć o procesach, które mogą wspomagać kreowanie sklepu zarówno od strony użytkowej projektu, jak i wpływać na komfort zakupów i zadowolenie klientów. » czytaj całość
MODA W POLSCE 4.2014
Nowoczesne technologie, social media, indywidualizm w projektowaniu przestrzeni komercyjnych.
Nowe kierunki , procesy i zmiany w projektowaniu sklepów.
Jak wyglądają i jak będą kreowane przestrzenie handlowe w najbliższym czasie?
Opracował architekt wnętrz Kamil Dębowski
» czytaj całośćMODA DAMSKA 2.2013
Sklep WielowymiarowySklep Przyszłości
Design z Filozofią
Zaawansowane technologie wspierające sprzedaż, nowoczesne narzędzia marketingowe i design oddający ducha marki to przyszłość sklepów. » czytaj całość